Португалия почивки и екскурзии със самолет



Екскурзия в ПОРТУГАЛИЯ - ЛИСАБОН И ОСТРОВ МАДЕЙРА - със самолет и водач от България!

Лисабон - Мадейра

9 дни / 7 нощувки
Цена от: 1709.00 лв.


Дата Цена Резервирай
02.09.2021 1709 лв. Заявка
09.06.2022 1756 лв. Заявка
  • ПРОГРАМА
  • ЦЕНАТА ВКЛЮЧВА
  • ЦЕНАТА НЕ ВКЛЮЧВА
  • ДРУГИ
Програма по дни

Ден 1

Отпътуване от летище София в 20:50 ч. с полет на авиокомпания „Bulgaria Air“ за Лисабон. Пристигане в 23:00 ч. на летището в Лисабон. Трансфер до хотела. Настаняване. Нощувка.


Ден 2

Закуска. Освобождаване на хотела. 8.30 ч. - панорамна обиколка на Лисабон с местен екскурзовод (включена в цената): площад „Маркеш де Помбал”; квартал Байша, реставриран след земетресението през 1755г., с площадите „Росио”, „Фигейра“ и „Комерсио”, Статуята на мореплавателите, кулата „Белем" и манастира „Жеронимуш“, считан за шедьовър на португалското мануелинско изкуство, чийто основоположник е крал Мануел. Трансфер до летището. Полет до о-в Мадейра в 15.20 ч. Кацане във Фуншал в 17.05 ч. Трансфер до хотела. Настаняване. Свободно време. Нощувка.  


Ден 3

Закуска. Полудневна туристическа програма във Фуншал с местен екскурзовод (включена в цената): старият град със селскостопанския пазар, предлагащ разнообразие от местни продукти – от прекрасни цветя, пресни плодове и зеленчуци, до прясна риба и рибни деликатеси. Интерес представлява главният площад с неговата настилка с черни и бели базалтови павета. Друга забележителност е сградата на кметството – представителна къща от 18 в., запазила елегантността си до днес. В Епископския дворец се помещава Музеят на сакралното изкуство. На площада е Църквата на колежа от 17 в. на йезуитите. Наблизо е и катедралата „Успение Богородично“ – първата епископална църква в отвъдморските територии на Португалия, завършена през 1514 г. Следва парк „Градината на св. Катарина“, който е разположен на брега и е очарователен с красивите си цветя и зеленина. Друга забележителност на града е дворецът „Сао Лоуренсу“, представляващ крепост от 18 в., която се използва още по предназначение от военните. Посещение на Ботаническата градина във Фуншал (с включена входна такса). Ботаническата градина се разполага на около 80 000 кв.м. площ и е дом на повече от 2 000 екзотични растения от цял свят, някои от които са застрашени. Градината е създадена през 1960 г. на територията на бивше частно имение. Това красиво кътче е същинска енциклопедия на растителния свят и наслада за сетивата. Различни видове храсти и пъстри цветя оформят цветни мозайки, а градината с кактусите съдържа всички нюанси на зеленото. Свободно време (необходимо е ползване на местен и градски транспорт). Туристическа програма по желание: полудневна екскурзия „Ейра до Серадо“. Екскурзията започва с кратка спирка при панорамна площадка „Пико дош Барселош“ (335 м), откъдето може да се насладите на прекрасна гледка към залива на Фуншал. Маршрутът продължава към Ейра до Серадо (1094 м), откъдето се откриват спиращи дъха гледки към заобикалящите планини и долината на Курал даш Фрейраш – малко селце, развило се върху кратера на затихнал вулкан. Следващата спирка е в Монте – селце в околностите на Фуншал, известно с тучната си растителност и църквата „Дева Мария от Монте“ – покровителка на острова. Тук е погребан и последният австрийски император Карл Франц Йозеф. Друга популярна атракция тук е спускането с тобоган от плетена ракита, който в миналото се е използвал за превозване на дървен материал от планината (заплаща се на място – около 25 евро на турист). Връщане в хотела. По желание вечеря в ресторант "A Parreira" с традиционна фолклорна програма. Ресторантът е известен както с приятната атмосфера, която създава, така и със своите шишчета от говеждо месо. Менюто включва традиционен аперитив - вино от Мадейра; домашно приготвен хляб "bolo do caco"; тристепенно меню - супа, типични шишове с гарнитура, десерт; 1 чаша вино, бира или безалкохолна напитка; минерална вода; трансфери от и до хотела. Нощувка.


Ден 4

Закуска. Свободно време за плаж или туристическа програма по желание: еднодневна екскурзия „Най-доброто от източната част на острова – Сантана“. Отпътуване от хотела към Камаша – красиво малко селце, известно като „селото на кошничарите“, разположено на няколко километра по хълмовете на изток от Фуншал и известно с фестивала на ябълките, който се провежда през октомври. Следва Пико до Ариейро – третият по височина връх на острова и една от задължителните спирки на острова, откъдето се откриват невероятни гледки към по-голямата част от Мадейра. От тук маршрутът продължава към Рибейро Фрио – природен парк, в който е запазена оригиналната растителност на острова. Разходка до панорамната площадка (около 45 мин.) с великолепна гледка към долината на Рибейра да Метаде и Фаял – малко живописно село на североизточния бряг на острова, носещо името на местен вид бук (Myrica Faya). Последната спирка е Сантана, известна със своите къщи с характерни сламени покриви. Свободно време за обяд. Отпътуване към панорамната площадка Понта де Сао Лоуренсу в източната част на острова, откъдето се открива възхитителен пейзаж. Връщане в хотела. Нощувка.


Ден 5

Закуска. Свободно време за плаж или туристическа програма по желание: еднодневна екскурзия „Най-доброто от западната част на острова – Порто Мониш“. Нашата първа спирка е живописното рибарско селище Камара да Лобош, разположено на запад от Фуншал, запазило традиционната си атмосфера, увековечена в скици на великия английски държавник Уинстън Чърчил. Следва изкачване до Кабо Жирао (580 м) – най-високият нос в Европа и вторият по височина в света (входната такса за панорамната площадка се заплаща допълнително - около 2 EUR на турист). Маршрутът продължава на запад с посещение на очарователното селце Рибейра Брава. Следващата спирка е панорамната площадка „Енкумеада“, която се издига на височина 1007 м, на хребета на планината. Пейзажът, който се открива към дълбоките долини на Рибейра Брава на южното крайбрежие и Сао Висенте на северното крайбрежие е неповторим. Екскурзията продължава към Сао Висенте – едно от най-красивите и романтични села, разположено в северната част на острова. Следващата спирка е Порто Мониш, известен със своите естествено формирани от изстинала лава басейни. Маршрутът преминава през енигматичен пейзаж с пръснати водопади, където наситеното зелено контрастира с морското синьо. Свободно време за обяд. Маршрутът на връщане преминава през най-голямото плато на Майдера Паул да Сера – част от лавровите гори на острова, включени в Списъка на световното наследство на ЮНЕСКО. Връщане в хотела. Нощувка.


Ден 6

Закуска. Свободно време за плаж или по желание: полудневен круиз с кораб "Santa Maria de Columbus" около южните брегове на остров Мадейра (около 3 часа). Корабът е реплика на галеона на Христофор Колумб и пресъздава усещането, което великият мореплавател и неговият екипаж са изпитвали, плавайки към неизвестното. Построяването му започва през 1997 г. в малко рибарско селище на острова, а строежът приключва една година по-късно, когато "Santa Maria de Columbus" представлява португалското вино "Мадейра" на изложение в Лисабон. От круизния кораб се откриват замайващи гледки към южното крайбрежие, Фуншал и Камара де Лобош. Възможно е да се наблюдават морски костенурки, китове и делфини. Кратка спирка в подножието на величествената скала на нос Кабо Жирао, най-високата морска скала в Европа и възможност за плуване в топлата и кристално чиста вода. Трансфер обратно до хотела. Нощувка.


Ден 7

Закуска. Освобождаване на хотела (багажът се оставя в стая за багаж в хотела). Свободно време. Трансфер до летището. Полет до Лисабон в 14.40 ч. Кацане в португалската столица в 16.15 ч. Трансфер до хотела. Настаняване. Свободно време. Нощувка.  


Ден 8

Закуска. Освобождаване на стаите в хотела (багажът се оставя в стая за багаж в хотела). Свободно време (необходимо е ползване на градски транспорт) или туристическа програма по желание: полудневна екскурзия до Синтра и Кабо да Рока. Отпътуване за Синтра – приказен град на феи и добри вълшебници, лятна резиденция на португалското кралско семейство от 12 в., включена в списъка на ЮНЕСКО за световно културно и природно наследство през 1995 г. Възможност за индивидуално посещение на двореца „Пена“ в Синтра. Посещение на Кабо да Рока – най-западната точка на Европейския континент, където "свършва Земята и започва Морето". Връщане в Лисабон. Свободно време в Лисабон (необходимо е ползване на градски транспорт). Трансфер до летището. 


Ден 9

Отпътуване за България в 00:05 ч. с полет на авиокомпания „Bulgaria Air“. Пристигане на летище София в 06:00 ч.





Продължителност на туристическата програма: 9 дни
Брой нощни пътувания по туристическата програма: 1 ден
Вид на пътуването: организирано пътуване
Тип транспорт: самолет

настаняваневалидна
(от - до)
цена
Двойна стая с отделни легла (не се гарантира) - настаняването е включено в основната цена
Двойна стая със спалня (не се гарантира) - настаняването е включено в основната цена
Допълнително легло в двойна стая - настаняването е включено в основната цена
Единична стая - 499 BGN


  Допълнителни услуги възрастова група / цени  
PCR тест на специална цена в лаборатории "Рамус" преди отпътуване на туристот 1 до 100 години / 60 BGN
 
полудневна екскурзия до Синтра и Кабо да Рока с местен екскурзовод (без включени входни такси) на турист при минимум 20 туристиот 11 до 100 години / 89 BGN
до 10 години / 85 BGN
 
полудневна екскурзия "Ейра до Серадо" (без включени входни такси) на турист при минимум 20 туристидо 10 години / 55 BGN
до 10 години / 50 BGN
 
еднодневна екскурзия "Най-доброто от източната част на острова – Сантана" (без включени входни такси) на турист при минимум 20 туристидо 10 години / 99 BGN
до 10 години / 95 BGN
 
еднодневна екскурзия "Най-доброто от западната част на острова – Порто Мониш" (без включени входни такси) на турист при минимум 20 туристидо 10 години / 99 BGN
до 10 години / 95 BGN
 
Полудневен круиз с кораб "Santa Maria de Columbus" (с включени трансфери от и до хотела, 1 чаша вино от Мадейра и медена торта) на турист при минимум 15 туристиот 1 до 100 години / 109 BGN
 
вечеря в традиционен ресторант "A Parreira" (включва: вечеря на тристепенно меню; 1 чаша вино, бира или безалкохолна напитка; минерална вода; фолклорна програма; трансфери от и до хотела) на турист при минимум 15 туристиот 1 до 100 години / 79 BGN
 
7 вечери в хотелите (без включени напитки) на турист при минимум 15 туристиот 1 до 100 години / 289 BGN
 
Traveller BeOnTime - компенсация под формата на ваучер за пътуване в размер на 200 лв. при закъснение с повече от час на полета на връщане (заявява се до 7 дни преди датата на заминаване). За допълнителна информация - в сайта на агенцията или вашия туристически агент.от 1 до 100 години / 20 BGN
 
Пълноцветен пътеводител за Португалия на български език на National Georgraphicот 1 до 100 години / 19.90 BGN
 


Пояснения:
  • Климатът по крайбрежието на Мадейра, известен като "остров на вечната пролет", е винаги мек - достатъчно е да сте подготвени с леки пролетни дрехи, шапка и слънцезащитен крем. В по-високите части на острова облачността е често явление, а температурите падат до 2-3 градуса - за всички допълнителни екскурзии се препоръчва да сте подготвени с връхни дрехи (яке, пуловер), дъждобран, удобни спортни обувки, които не се хлъзгат.
  • За да се реализират допълнителните услуги и мероприятия по програмата, е необходимо да ги заявите още при сключването на договора за организирано пътуване, тъй като осъществяването им е свързано с предварителни резервации.
  • Авиокомпанията си запазва правото на промяна на часовете на полетите.
  • Екскурзията се провежда при минимум 30 записани туристи!
  • Пътуването като цяло не е подходящо за лица с ограничена подвижност!
  • Няма медицински и здравни изисквания, свързани с пътуването.
  • Българските граждани, пътуващи за страната, е необходимо да притежават валиден паспорт или лична карта минимум 6 месеца след датата на влизане в страната.
  • самолетен билет София - Лисабон - София на авиокомпания "Bulgaria Air" с включени летищни такси, ръчен багаж до 10 кг и чекиран багаж до 23 кг
  • самолетен билет Лисабон - Фуншал - Лисабон на авиокомпания "TAP Air" с включени летищни такси, ръчен багаж до 8 кг (115 см) и чекиран багаж до 23 кг (158 см)
  • трансфер летище - хотел - летище в Лисабон
  • трансфер летище - хотел - летище на о-в Мадейра
  • 2 нощувки със закуски в хотел "Vip Executive Arts" 4* (или подобен) в Лисабон
  • 5 нощувки със закуски в хотел "Jardins D`Ajuda" 4* (или подобен) на о-в Мадейра
  • панорамна обиколка на Лисабон с местен екскурзовод
  • полудневна туристическа програма във Фуншал с местен екскурзовод
  • Входна такса за Ботаническата градина във Фуншал
  • застраховка "Помощ при пътуване в чужбина" на застрахователна компания "Евроинс АД" с асистанс и лимит на отговорност 10 000 EUR
  • водач-екскурзовод от България
  • PCR тест (при необходимост)
  • туристическа такса в Лисабон: 2 EUR на турист на ден (заплаща индивидуално от туристите на рецепцията на хотела)
  • допълнителни екскурзии
  • бакшиши за шофьор / екскурзовод (2 EUR на турист на ден - заплащат се на място)
  • входни такси и билети за обектите, посещавани по време на допълнителните екскурзии
  • спускане с тобоган (25 EUR - заплаща се на място)
  • билет за лифт от или до Монте (12 EUR на посока)
  • Входна такса за панорамната площадка на Кабо Жирао (около 2 EUR на турист)
  • Входна такса за двореца "Пена" (14 EUR, за деца - 12 EUR) и градски транспорт до двореца "Пена" в Синтра (5 EUR)
  • входни такси и билети за други музеи, обекти и прояви, посещавани по желание
  • градски и местен транспорт
  • разходи от личен характер
  • застраховка "Отмяна на пътуване" (Препоръчваме Ви сключването на тази застраховка!)
  • За лица над 64 г. автоматично се добавя доплащане за завишена застрахователна премия
  • Пояснения:
    • Климатът по крайбрежието на Мадейра, известен като "остров на вечната пролет", е винаги мек - достатъчно е да сте подготвени с леки пролетни дрехи, шапка и слънцезащитен крем. В по-високите части на острова облачността е често явление, а температурите падат до 2-3 градуса - за всички допълнителни екскурзии се препоръчва да сте подготвени с връхни дрехи (яке, пуловер), дъждобран, удобни спортни обувки, които не се хлъзгат.
    • За да се реализират допълнителните услуги и мероприятия по програмата, е необходимо да ги заявите още при сключването на договора за организирано пътуване, тъй като осъществяването им е свързано с предварителни резервации.
    • Авиокомпанията си запазва правото на промяна на часовете на полетите.
    • Екскурзията се провежда при минимум 30 записани туристи!
    • Пътуването като цяло не е подходящо за лица с ограничена подвижност!
    • Няма медицински и здравни изисквания, свързани с пътуването.
    • Българските граждани, пътуващи за страната, е необходимо да притежават валиден паспорт или лична карта минимум 6 месеца след датата на влизане в страната.

    Powered by Peakview.bg - B2B Туристически портал    




    Общи условия на “Ейнджъл Травел“ООД за организирани туристически пътувания и тяхната продажба на крайни клиенти – Потребители

    С настоящите Общи условия се определят взаимоотношенията между „Ейнджъл Травел” ООД с крайните клиенти – Туристи, по повод и във връзка с продажбата на туристически пътувания (ТП).

    Настоящите Общи условия (ОУ) имат задължителна сила за “Ейнджъл Травел” ООД и крайните клиенти –Потребители.

    Туристите удостоверяват това с подписа си на Договор за организирано туристическо пътуване, като същевременно с това им се предоставя и екземпляр от ОУ.

    I. ПРЕДМЕТ НА ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ

    1. Предмет на настоящите ОУ се явява продажбата на туристически пътувания – ТП (комплекс от основни и/или допълнителни туристически услуги по настаняване, транспортиране и хранене на Туристите, а също други услуги, в зависимост от целите на пътуването), предоставяни от Туроператора и оформени в туристически ваучер на Туриста. Конкретните условия на ТП и сроковете за неговото извършване се указват в Договор за организирано туристическо пътуване, туристически ваучер (издава се след извършено пълно плащане) и евентуално съставени или издадени други документи, които се явяват неразривна част от сключения договор.

    2. Туроператорът поема задължението да извърши необходимото, за да подготви, обезпечи и осъществи ТП.

    3. Записването на Туриста се извършва непосредствено в офисите на Туроператора. Конкретните желания на Туриста за срока на предоставяне, състава и категорията на услугите, включващи се в ТП, се отразяват в съответно съставените документи. Потвърждаването на възможността да се предоставят на Туриста желаните от него условия, се извършва от Туроператора. Информацията, предоставяна в офисите на Туроператора е актуална и се ползва с приоритет пред тази, която може да бъде почерпена от други информационни източници. Предоставената от Туроператора информация за организирани пътувания, без да е сключен ДОТП, е със срок на валидност 7дни, след което са възможни съществени промени.

    4. Стойността на ТП, съответстващ на желанието на Туриста, се определя за всеки конкретен случай в USD – щатски долари, € - евро и/или левове. Заплащането се извършва в левове по централния курс на БНБ в деня на плащането. Издаваният на Туриста ваучер се явява потвърждение на извършеното пълно плащане. Извършеното записване на Туриста за ТП обвързва Туроператора, за изпълнение на задълженията му, само след заплащане цялата сума на избраната програма.

    5. Съпроводителни документи към пътуването се явяват пътните билети, туристическите ваучери, застрахователната полица, препоръките за правилата на поведение и лична безопасност по време на извършването на ТП. Съпроводителните документи, оформени по установения ред, Туристът може да получи след предварителна договорка в офис на Туроператора или от негов представител непосредствено преди пътуване. В срок между 10 и 7 работни дни преди началото на пътуването е необходимо Туристът да посети офиса на Туроператора, в който е сключен договора,за да му бъде предоставена информацията по чл.32 от Закон за туризма (ЗТ). При записване в последния момент тя се предоставя при сключване на договора.

    6. Когато ДОТП е сключен чрез Туристически агент (Турагент), то последният предоставя на Туристите информацията по чл.чл.28, 29, 32, 33, 35 от ЗТ, включително друга такава, предвидена в законодателството ни. За информация, контакти, както и при евентуално възникнали проблеми и/или рекламации, по повод и/или във връзка с ТП, Туристите се обръщат на първо място към Турагента и само при невъзможност за разрешаването им към Туроператора.

     II. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ТУРИСТА

    7. Резервация се прави само след заплащане на депозит в размер определен от договора на човек за всички пътувания. Останалата сума се заплаща минимум 10 /десет/ работни дни преди датата на отпътуване. Туристът има право да извърши временна резервация, чрез попълване на резервационна бланка за ТП, включително по телефона. В такъв случай, тя се пази до 2 работни дни, след което трябва да бъде потвърдена, чрез плащане на депозит. ДОТП обвързва “Ейнджъл Травел” ООД за изпълнение на задълженията му само при препотвърждаване от Туроператора на направената временна резервация, в рамките на два работни дни, както и при извършване на пълно плащане в срок. Междувременно подписан договор се приема, че е сключен под отлагателно условие, с оглед очакваното потвърждение, а в случай, че липсва такова, Туроператорът предлага други възможности, които Потребителят може да приеме или откаже, без да дължи неустойка или обезщетения.

    8. Туристът има всички права, предвидени в ЗТ, включително да приеме или да се откаже от договора, без да дължи неустойка или обезщетения, когато Туроператорът направи значителна промяна в някоя от съществените клаузи на договора. Ако измененията на ТП, осъществени до неговото начало, са писмено съгласувани между страните, то претенции по изменението на условията на тура Туроператорът не приема и не носи отговорност. В тези случаи влизат в сила условията, изложени в точка 27 от настоящите ОУ.

    9. Туристът е длъжен да окаже пълно съдействие на Туроператора, включително като представи необходимите документи, за осъществяването на ТП.

    10. Туристът е в правото и задължението си да се запознае подробно с валутно-митническия режим и условията за напускане/влизане в Р България. Турист под 18 годишна възраст, пътуващ с един от родителите или без родител, задължително трябва да притежава и представи на граничните власти пълномощно, удостоверяващо съгласието на другия родител или родителите, респективно попечителите, за пътуване зад граница.

    11. Туристът е длъжен да заплати стойността на ТП в уговорените срокове. Туристът е длъжен да заплаща допълнителните услуги, невлизащи в стойността на туровете, отделно.

    12. За сведение на Туристите системата “all inclusive“ (AI) включва: Три основни хранения (закуска, обяд, вечеря); междинни закуски в зависимост от програмата на хотела; безплатни, безалкохолни напитки – чай, кафе, сокове, в часови зони по програмата на хотела; слабоалкохолни и алкохолни напитки, като: бира, вино и алкохолни напитки с градус над 30 град. -местно производство; свободен достъп до плажа и басейните на хотела, ако хотелът разполага с такива, ползване на плажни съоръжения като: шезлонг, чадър, безплатен достъп до основни спортни съоръжения, според програмата на хотела ( тенис кортове, площадки за спортни игри, фитнес и др.). Системата “ultra all inclusive“ (UAI), в допълнение на услугите изброени в раздел “all inclusive“, включва: разширен, безплатен достъп до спортни и развлекателни съоръжения на територията на хотела според програмата му (билярдни маси, шахматни маси, боулинг зали и др.); разширен, безплатен достъп по часови пояси в заведенията за хранене и питейните заведения на територията на хотела (ресторанти, барове, дискотеки и др.); разширен избор на безалкохолни и алкохолни напитки, включително чуждестранно производство. При всички случаи, в зависимост от програмата на хотела, са възможни известни различия с описаното.

    13. Туристът е длъжен да спазва изискванията за лична профилактика на инфекциозните и паразитни заболявания.

    14. Туристът има право, в месечен срок преди началото на ТП, да прехвърли своите права и задължения по договора на трето лице, като уведоми писмено в тридневен срок Туроператора и остава солидарно отговорен за всички произтичащи задължения. В тези случаи, наред с други възможни разходи, се дължи на Туроператора административна такса за прехвърлянето, в размер на действителните разходи, но не по-малко от 30 лв.

    15. Лицето, подписало ДОТП, представлява интересите на всички Туристи, чиито имена фигурират в договора, като отговаря за техните лични данни, а така също за изпълнение на всички задължения по договора, както и подпомага 3-те лица да окажат съдействие за провеждане на ТП.

    16. С подписването на ДОТП Туристът декларира, че преди сключването на договора, Туроператорът му е предоставил достатъчно информация за паспортния и визовия режим и сроковете за получаване на необходимите документи, както и информация за медицинските и санитарните изисквания в страната/ите, в която/които ще пребивава, а така също, че са му дадени препоръки за правилата на поведение и лична безопасност по време извършването на ТП.

    III. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ТУРОПЕРАТОРА

    17. Туроператорът не гарантира получаването на виза, а поема само задължението да осигури необходимите формуляри и внесе исканите от Туриста документи пред компетентните органи и служби, включително като извършва уведомяване за необходимостта от интервю. Туристът отговаря за редовността и точното оформление на своя задграничен паспорт по време на ТП.

    18. Туроператорът извършва медицинско застраховане /МЗ/ на Туриста, заминаващ извън пределите на Република България, което е валидно за времето напребиваване в чужбина за периода, посочен в договора. Застрахователят осигурява покритие за неотложна медицинска помощ поради внезапно заболяване или злополука на застрахованото лице по време на пребиваването му в чужбина за периода, посочен в договора, а също така се извършват плащания и в случай на злополука или трайна инвалидност. Разходите, свързани със застраховането, се включват в стойността на ТП. Туристът е в правото и задължението си да се запознае подробно с предоставената му застрахователна полица. МЗ съдържа особености по отношение на малолетни и възрастни лица! Отговорността за предоставените медицински услуги се поема изцяло от застрахователната компания. По желание на Туриста, срещу допълнително заплащане, се сключва застрахователен договор – на по-високо ниво (с/без Аssistance) или за покриване на разходите в случай на загуба на багаж, или в случай на отказ от пътуване от страна на Туриста и на разходите за съдействие, включително при репатриране, както и за случаите на злополука, болест или смърт.

    19. Туроператорът извършва настаняването в превозното средство, по реда на записването. Изключения са възможни при инвалиди, бременни жени, с оглед на възрастта, здравословното състояние на Туриста и други подобни.

    20. Туроператорът установява цените и всички останали условия на продаваните ТП и своевременно предприема необходимите мерки за известяването на техните изменения. Туроператорът има право да променя крайната цена в договора, когато след сключването му се променят с не по-малко от 3% компоненти, участващи във формиране стойността на съответната екскурзия (превоз, хотел, ресторант, курсови разлики и т.н.), както и при промяна на летищните такси. Цената се променя пропорционално на извършеното поскъпване, като Туристът се уведомява своевременно за това. Туроператорът може да променя по всяко време сроковете и програмата на ТП, с оглед обезпечаване безопасността на туристите.

    21. В случай на несвоевременно заплащане, Туроператорът има право по свой избор да изменя условията на ТП или да анулира извършената резервация, включително като развали договора, със съответните последици, предвидени в договора и Общите условия.

    IV. ЦЕНИ, УСЛОВИЯ, РЕД И НАЧИН ЗА РАЗПЛАЩАНИЯ

    22. Разплащанията за предоставените по настоящия договор туристически турове се извършват от Туриста в левове: В левовата равностойност на $ - USA (щатския долар) или € евро, по официалния курс на БНБ към деня на плащането. В случай на растеж на курса на $ - USA (щатския долар) или € евро към лева, по официалния курс на БНБ с повече от 1% (един процент), Туроператорът си запазва правото да изменя цената по ДОТП. Заплащането се извършва в офис на Туроператора, респективно Турагента, в същия или най-близкия град или по банков път – банкови сметки: УНИКРЕДИТБУЛБАНК , , BGL – BG39 UNCR 7000 1520 3468 13 , EURO – BG72 UNCR 7000 1520 3468 98, BIC: UNCRBGSF

    23. В случай на неспазване от Туриста на сроковете за заплащане на предоставените от Туроператора ТП, се дължи неустойка в съответствие с т.27.

    V. УСЛОВИЯ ЗА ИЗМЕНЕНИЕ, АНУЛИРАНЕ НА ТУРИСТИЧЕСКИТЕ ТУРОВЕ, РАЗВАЛЯНЕ И ПРЕКРАТЯВАНЕ ДЕЙСТВИЕТО НА ДОГОВОРА

    24. В изключителни случаи, във върховия период на туристическия сезон, Туроператорът може да извършва замяна на хотела, указан в издадените документи, с хотел от същата или по-висока категория, по същата дестинация, без промяна на общата цена .В тези случаи Туристът се информира веднага, след извършването на съответната промяна.

    25. Двете страни са в правото си да поискат изменение или разваляне на сключения индивидуален договор до началото на ТП в следните случаи: - Ако не могат да бъдат обезпечени уговорените от страните състав и качество на услугите, включващи се в ТП - Ако не се набере минималният брой туристи в група, необходим за осъществяването на ТП - Непредвиден ръст на транспортните тарифи, въвеждането на нови или повишаването на действащите ставки на данъци и налози, рязкото изменение курса на националната валута; При положение, че не се набере минимален брой туристи /само ако е указан в съответната оферта/, на Туриста се предлага допълнително заплащане за индивидуално пътуване, преориентиране за друга група или маршрут, а в срок до 14 дни преди началото Туроператорът, след като уведоми потребителя, има право да отмени пътуването, като възстановява цялата сума, без да се дължат взаимни неустойки и/или обезщетения.

    26. Ако са налице условията по т.24, но страните не постигнат съгласие за съответни изменения и допълнения в договора /включително ТП/, то договора автоматически прекратява своето действие, а на Туриста се връщат заплатените от него суми.

    VI. НЕУСТОЙКИ И ИМУЩЕСТВЕНА ОТГОВОРНОСТ НА СТРАНИТЕ

    27. При отказ на Туриста от ТП по причини, които не са свързани с неизпълнение от Туроператора на неговите задължения, то внесената сума се възстановява изцяло, в срок от три работни дни, като от нея се удържат/могат да бъдат претендирани следните неустойки, в процент от пълната стойност на ТП: - Повече от 3 месеца преди датата на пътуване – 0% процента; - От 3 месеца до 30 дни – 20% /двадесет/ процента; - От 29 до 16 дни – 30% /тридесет/ процента; - От 15 до 8 дни – 70% /седемдесет/ процента; - По-малко от 7 дни до началото на ТП – 100% /сто/ процента; Незаплащането в срок на пълната стойност на избраното ТП се счита за отказ на Туриста с предвидените в тази точка последици.

    28. Часовете, свързани с пътувания и различни други мероприятия са ориентировъчни, като в зависимост от разстоянията и ситуацията са възможни промени, за които Туристите се уведомяват своевременно. Туроператорът не носи отговорност за изменението на летището за излитане, времето на полета, замяната на типа самолет, извършени от авиокомпанията. Аналогично се прилага разпоредбата и в случаите, когато се използва друг вид транспорт. При извършването на чартърни полети до различни дестинации, предвид спецификата им, е възможно и по-често срещано, промяна в часовете на полетите. В тези случаи Туроператорът не носи никаква отговорност.

    29. В случай на нарушение от Туристите на действащите правила на пътуване, регистрация или превоз на багажа, причинените вреди на имуществото на превозвача или нарушаването на правилата на престоя в хотелите и несъблюдаване законодателството, на която и да е страна от програмата, включително Р.България, както и при неуважително отношение към социалния строй, обичаите, традициите, религиозните вярвания, несъблюдаването на правилата за лична безопасност, то отговорността се носи изцяло от съответното лице нарушител, като санкциите се заплащат от виновните лица в целия им размер.

    30. Ако с решение на властите или отговорни лица на Туриста е отказана възможността да напусне или влезе в която и да е страна от програмата, а също, възможността за превоз или престой в резервиран хотел, по причини на: - Отсъствие на необходимите документи или тяхното неправилно оформяне; - Нарушения на законодателството, традициите и обичаите, включително причиняването безпокойство на останалите хора; - Състояние на алкохолно опиянение или нарушението на други правила и разпоредби, свързани с общественото поведение; - Други, свързани с акт, действие или бездействие, на компетентни или оторизирани лица или органи, в съответната държава, Туроператорът не отговаря за превоза и/или престоя в хотела. Туроператорът не носи отговорност и в случаите, когато поради обстоятелствата, изложени по-горе, се е достигнало до закъснение, с повече от 30(тридесет) минути на пътуващата група, вследствие на което ТП е било осъществено, изцяло или частично, без съответния турист. В този случай стойността на туристическата услуга на Туриста не се връща, като последният заплаща всички допълнителни разходи, възникнали попричина на неговото незаконосъобразно и/или неморално /неетично/ поведение.

    31. В случай, че Туристът не се яви в часа и мястото за начало на ТП или прекрати по свое желание тура през времетраенето му, той няма право дапретендира за възстановяването на каквито и да е суми. В този случай, клиентът сам урежда заминаването и/или завръщането си.

    32. В случай, че ТП не може да бъде осъществено или се прекъсне по вина на Туриста, като за извършването му се изисква издаването на каквато и да е виза или други необходими, респективно разрешителни документи, то, в допълнение към санкцията на т.27, настъпва следната отговорност: -Ако документите на Туриста не се занесат в оторизираните дипломатически служби, стойността на услугите по оформянето на визата се връщат изцяло; - Ако към момента на отказ от ТП визата е поставена в паспорта, стойността на услугите по оформянето на визата не се връщат; - Ако на Туриста е отказано получаването на виза по независещи от Туроператора причини, стойността на услугите по оформянето на визата се връщат, като се удържа стойността на консулския сбор;

    33. Туроператорът не носи отговорност за настъпили усложнения в провеждането на мероприятието /напр.: непотвърдени резервации за полети и хотели/ при промяна по желание на Туриста на първоначалните условия на пътуването /маршрут, времетраене, часове на полети, дати на пътуване и т.н./ в границата от 30 дни преди датата на заминаване.

    34. Туроператорът не носи отговорност за промяна в датата на отпътуване вследствие закъснение при издаване на виза или за промяна в маршрута вследствие отказ при издаване на виза за някоя от страните на пътуването.

    35. Туроператорът не отговаря за багажа на Туриста (изчезване, загубване, повреждане и т.н.), нито за неговото съдържание, както и не компенсира стойността на услугите, за които Туристът е могъл, но не се е възползвал.

    36. Туроператорът не носи отговорност и не обезщетява вреди за събития, които са вследствие свободния избор на туристите за прекарване на времето си/екскурзии, посещения на музеи, забележителности и т.н./.

    37. Отговорността на Туроператора пред Туриста е ограничена до списъка от услуги, уговорени в ТП. В случай на непредоставяне на услуги или изменения на техните условия, на Туриста се връща разликата до стойността на обслужването, изключвайки самолетния билет, застрахователните полици и стойността на услугите на трети лица. При възникване на извънредни ситуации Туристите са длъжни да се придържат към поведение и извършването на действия и/или бездействия, така че да бъдат направени минимални разходи, свързани с престой или пътуване до мястото на започване на ТП. Сумата, изплащана от Туроператора в качеството си на обезщетение за вреди, не може да превишава стойността на ТП. При наличието на международни договори, в сила за Република България, отговорността за вреди се ограничава до предвидения там размер, съгласно разпоредбата на чл.40, ал.2 от ЗТ, но не повече от стойността на ТП.

    VII. РЕКЛАМАЦИИ

    38. В случай на неточно изпълнение на договора, установено по време на пътуването или престоя, Туристът е длъжен незабавно, а при обективна невъзможност – при първа такава, да уведоми и запознае Туроператора с възникналия проблем, с оглед своевременното оказване на съдействие.

    39. Всички рекламации трябва да бъдат отбелязани на мястото, където е станало произшествието, като се състави констативен Протокол, подписан от представител на приемащата туристическа агенция, администрацията на обекта, предоставящ туристическата услуга и самия Турист, а при необходимост и други лица, компетентни или оторизирани да удостоверят съответните факти и обстоятелства.

    40. Рекламации на Туриста по повод предоставеното качество и изпълнението на ТП, трябва да се извършат пред Туроператора в продължение на 7 (седем) дни от момента на завършването на ТП.

    41. Рекламацията се извършва от Туриста в писмен вид, с прилагането на съответни доказателства за обосноваността на твърденията и исканията, а също други, имащи отношение към случая документи. Правото на рекламация и/или претенция се упражнява само от засегнато лице, включително при договор в полза на трето лице. Туроператорът може да изисква допълнителни писмени или други видове доказателства, включително обяснения на засегнатите лица, свързани със съответния казус. Туроператорът разглежда получената рекламация в течение на месечен срок, считано от датата на получаване, респективно пълното комплектоване, на подадената рекламационна преписка.

    42. За рекламации, подадени от Туриста, при нарушаване на ОУ, Туроператорът не пристъпва към разглеждането им и не носи отговорност. В тези случаи Туристът носи самостоятелна имуществена отговорност и няма право на каквито и да е претенции, предявяване на регресни права или искания към Туроператора. Извършването на рекламация е предпоставка за търсенето на отговорност пред компетентните органи.

    43. Всички спорове между страните се разрешават от тричленен състав на Арбитражен съд при Стопанска асоциация – град Пловдив като се прилагат българското материално и процесуално право.

    VIII. ФОРС-МАЖОР

    44. Туроператорът се освобождава от отговорност за неизпълнение или ненадлежно изпълнение на поетите от него с договора задължения, ако това неизпълнение се явява вследствие действието на обстоятелства на непреодолима сила, възникнала след сключването му.

    45. Към обстоятелства на непреодолима сила в частност се отнасят: пожар, стихийни бедствия, военни операции от всякакъв характер, епидемии, актове на законодателната и изпълнителната власт, изменението на митническите и погранични правила, препятстващи изпълнението на задълженията, изменението на имиграционната политика, други обстоятелства извън разумния контрол на Туроператора. Срокът за изпълнение на задълженията му се отлага съразмерно на времето, в течение на което ще действат такива обстоятелства. Ако тези обстоятелства продължат повече от 7 дни, Туроператорът има право да се откаже от изпълнението на задълженията си по настоящия договор и в този случай Туристът няма да има право на обезщетение за претърпените или възможни загуби, пропуснати ползи и/или други вреди.

    46. Туроператорът е длъжен за настъпването и прекратяването на обстоятелствата, препятстващи изпълнението на задълженията му, своевременно да извести Туриста.

    47. При наличие на форсмажорни обстоятелства, поради които не може да бъде осъществено или продължено ТП, и настъпили след пълно или частично заплащане на ТП от страна на Туроператора на своите контрагенти, Туроператорът се задължава да изплати на Туриста сума,равностойна на възстановената от партниращия контрагент (туроператор, хотелиер, превозвач и т.н.) в 10 дневен срок от получаването и.

    48. Надлежно доказателство за наличието на указаните по-горе обстоятелства и тяхната продължителност ще служат документите, издавани от съответните компетентни органи.

    IX. ДРУГИ УСЛОВИЯ

    49. Всички уведомявания, съобщения и кореспонденция между страните се извършват в офиса на Туроператора, където е сключен договорът, респективно -посочените от Туриста адрес, телефон или e-mail.

    50. Всички изменения и допълнения между “Ейнджъл травел” ООД и Туриста, в допълнение към сключения договор, се оформят в писмен вид, с подписи на страните или техни упълномощени представители. Настоящите Общи условия за организирани туристически пътувания /ОУОТП/ и тяхната продажба на крайни клиенти –Потребители (Туристи) са приети и одобрени от УПРАВИТЕЛЯ на “ЕЙНДЖЪЛ ТРАВЕЛ” ООД и влизат в сила от 01 Януари 2012г.

    УПРАВИТЕЛ:............................... ТУРИСТ:..................................

    БАНКОВИ РЕКВИЗИТИ

    Титуляр: Ейнджъл Травел ООД
    Банка: Уникредит Булбанк
    IBAN: BG72UNCR70001520346898 - в Лева
    BIC: UNCRBGSF

     

     

     

       

       

       

       

    Сподели с приятели

    Последвайте ни

    АБОНИРАЙ СЕ ЗА БЮЛЕТИНА