Обединените арабски емирства - екзотични почивки и екскурзии



Дубай, Шри Ланка и Абу Даби - перлите на Азия, с водач от България

София > Дубай > Панадура > Китулгала > Канди > Матале > Сигирия > Дамбула > Пинавела > Уатала >Абу Даби > София

8 дни / 6 нощувки
Цена от: 2758.00 лв.


Дата Цена Резервирай
26.10.2021 2758 лв. Заявка
16.11.2021 2758 лв. Заявка
15.02.2022 2758 лв. Заявка
22.03.2022 2758 лв. Заявка
19.04.2022 2758 лв. Заявка
  • ПРОГРАМА
  • ЦЕНАТА ВКЛЮЧВА
  • ЦЕНАТА НЕ ВКЛЮЧВА
  • ДРУГИ
Програма по дни

Ден 1

Отпътуване в 11:55 ч. от Терминал 1 на летище София за Дубай с полет на авиокомпания „Wizz Air”. Пристигане на летище „Ал Мактум Дубай” в 17:35 ч. Посрещане от представителя на агенцията. Трансфер до хотела в Дубай (около 50 мин., в зависимост от трафика). Настаняване в хотел „Hilton Garden Inn Dubai Mall of the Еmirates” **** (или подобен) в Дубай. Пешеходна разходка в новия квартал Ал Барша за ориентация на туристите с посещение на търговския център „Emirates Mall” – вторият по големина мол в света, известен със ски пистата, с възможност за обмяна на пари и вечеря. Нощувка.


Ден 2

07:00 - 10:30 ч. Закуска.


09:00 13:30 ч. Панорамна обиколка на Дубай с местен екскурзовод. По време на този тур ще се запознаете с богатите и разнообразни традиции на Дубай историята на емирството, новите проекти, както и с любопитни факти от живота на местното население, ще усетите древното и модерното в този рай сред пустинята. Туристическата програма обхваща старата и новата част на града. Ще започнем с един от мегапроектите на емирството, намиращ се в новата част на града – комплексът „Dubai Marina“ с яхтено пристанище и небостъргачи, в които има жилища, фирмени офиси и хотели. Ще продължим към изкуствения остров под формата на палма, където се намира приказният 5-звезден хотел „Атлантис“. Ще се движим по „стъблото” на Джумейра – първият от трите изкуствени острова с формата на палма. Разбира се, няма да пропуснем и емблематичния 7-звезден хотел „Бурж ал Араб“, построен във формата на корабно платно навътре в морето. Ще отидем до старата част на града Дейра, където се намира най-големият пазар за злато, бижута, платове и подправки.


Трансфер до летището в 14:15 ч. Отпътуване за Шри Ланка в 18:50 ч.


Ден 3

Пристигане в Коломбо 00:45 ч. Трансфер до хотела в Панадура. Настаняване. Закуска. Свободно време за почивка. Следобед панорамна обиколка на Коломбо – столица и най-голям град в Шри Ланка. Вечеря. Нощувка.


Ден 4

Закуска. Отпътуване за Канди. По пътя посещение на Кралската ботаническа градина в Перадения, известна с колекцията си от орхидеи. Тези градини са един истински оазис на спокойствие в близост до оживения град Канди, където растат 4000 различни растителни видове – палми, орхидеи и други екзотични растения. Отпътуване за една от най-старите фабрики за чай „Giragama“ в Шри Ланка. Ще станете свидетели на производството на световно известния цейлонски чай. Ще минем през най-живописната част на острова с изумителни планински пейзажи и обширни чаени плантации. Пристигане в Канди – една от древните столици на острова. Заради богатото си културно и историческо наследство през 1988 г. градът е включен в Списъка за световно културно и природно наследство на ЮНЕСКО. Тук има будистки, християнски и мюсюлмански храмове, запазени са сгради във викториански стил от колониалната епоха, а разходката по малките улици е забавно преживяване – повечето тротоари и площади за заети от продавачи на дрехи, лотарийни билети, играчки и различни модни предмети. Градът е подходящо място за закупуване на скъпоценни камъни. Тук могат да се намерят всички видове цветове на сапфира, рубини, турмалини, не случайно тук се намира и Музеят на скъпоценните камъни. Настаняване в хотел „Royal Kandyan”**** или подобен. Вечеря. Нощувка.


Ден 5

Закуска. Посещение на Храма на свещения зъб на Буда от 16 век, където според легендата се съхранява една от най-сакралните реликви на будизма – зъб на Буда. Тази скъпоценна реликва привлича облечени в бяло поклонници, носещи цветове лотос и червен жасмин всеки ден. Ще наблюдаваме церемонията по благославяне с фанфари, тромпети и ярко облечени монаси изпълняващи ритуала. Отпътуване за Матале за посещение на плантацията за подправки – очарователно място за разходка из благоуханната зеленина и са място, където може да научите повече за по-популярните подправки – индийско орехче, карамфил, къри, кимион и скъпоценния кардамон. Пристигане в Сигирия. Посещение на скалната крепост, чието име в превод означава „Лъвската скала” – една от най-впечатляващите забележителности на Шри Ланка, включена в Списъка на ЮНЕСКО. Отпътуване за Сигирия. Настаняване в хотел „Sungreen Resort & Spa”**** или подобен в Хабарана. Вечеря. Нощувка.


Ден 6

Закуска. Отпътуване за Дамбула. Ще посетите пещерните храмове на Дамбула, построени от крал Валагамбахи, през 1 в. пр. Хр. Във всяка от петте пещери стените и таваните са покрити с будистки стенописи, а намерените статуи на богове, крале и тези на Буда наброяват около 130. Отпътуване за Пинавела за посещение на приюта за слонове „Пинавела“. Тук ще имате възможност да видите слонове в естествената им среда. Приютът е създаден през 1975 г. и става много популярен сред туристите. Основно развлечение тук е къпането на слоновете – един невероятен начин да се доближите до тези уникални животни. Настаняване в хотел „Pegasus Reef Wattala”**** или подобен във Ватала. Вечеря.


Ден 7

Ранен трансфер до летището в Коломбо. Отпътуване в 06:25 за Дубай с полет на авиокомпания „Flydubai”. Пристигане в Дубай в 09:32 ч. Трансфер до Абу Даби. Настаняване в хотел „Hawthorn Suites by Wyndham Abu Dhabi City Center “ **** или подобен. Нощувка.


Ден 8

Закуска. Панорамна обиколка на Абу Даби с местен екскурзовод: често споменаван като „Манхатън на Средния Изток” Абу Даби предлага огромно разнообразие от съвременна и арабска архитектура. Тук ще се насладите на множество впечатляващи гледки, включително на Етнографското селище, което ще посетите (мин. 30 мин. с екскурзовод на български), за да се запознаете с живота на местните преди откриването на нефта, ще продължим към световно известния хотел „Емирейтс Палас” и красивия район Корниш, който предлага прекрасни гледки към хоризонта на града и вълноломния остров – зеленото сърце на града. Следва посещение на впечатляващата джамия „Шейх Зайед” (мин. 1 час и 30 мин. с екскурзовод на български) – най-голямата в ОАЕ и една от най-големите в света. В джамията има строго изискване за облеклото: мъже – дълги панталони, тениски или ризи с къс/дълъг ръкав; жени – дълги панталони или дълги поли до глезените, блузи или ризи с къс/дълъг ръкав, шал за главата. Не се допускат тесни, прилепнали по тялото и прозрачни дрехи. Ще видите също така и пистата за Формула 1 (панорамно от автобуса) и ще посетите магазина за сувенири на най-големият увеселителен парк в света „Ferrari World“ (около 30 мин.)


Трансфер до летището в 14:00 ч. Отпътуване за България в 18:35 ч. с полет на авиокомпания „Wizz Air”. Кацане на летище София (Терминал 1) в 23:05 ч.





Продължителност на туристическата програма: 8 дни
Брой нощни пътувания по туристическата програма: 1 ден
Вид на пътуването: организирано пътуване
Тип транспорт: самолет

хотелнастаняваневалидна
(от - до)
цена
хотел****Двойна стая с отделни легла (не се гарантира) - настаняването е включено в основната цена
хотел****Двойна стая със спалня (не се гарантира) - настаняването е включено в основната цена
хотел****Единична стая - 463 BGN
хотел****Допълнително легло в двойна стая - настаняването е включено в основната цена


  Допълнителни услуги възрастова група / цени  
Виза за Шри Ланка (заплаща се с депозита)до 90 години / 70.20 BGN
 


Пояснения:
  • Цената на екскурзията е калкулирана при валутен курс 1 USD = 1,7 BGN и цена на самолетен билет Дубай - Коломбо - Дубай 321 USD с включени летищни такси. При промяна на обменния курс с повече от 6% и/или цената на самолетния билет туроператорът си запазва правото да промени цената на екскурзията в съответната посока.
  • Авиокомпанията си запазва правото да променя полетното разписание.
  • По оперативни причини в салона на самолета могат да се превозват ограничени бройки ръчен багаж. Ако има твърде много багаж, може да се наложи вашият да бъде поставен в багажното отделение безплатно.
  • Места за допълнителните екскурзии могат да се гарантират при резервация и заплащане в офиса.
  • Програмата се потвърждава при минимум 12 записани туристи.
  • Часово време: София - 12 ч.; Коломбо - 15.30 ч.; Дубай - 13 ч. (лятно време) - 14 ч.
  • Часово време: София - 12 ч.; Дубай - 13.00 ч.;
  • Местна валута в Шри Ланка - Шриланкийска рупия (LKR)
  • Валутен курс: 1 € = 161 LKR; 1 $ = 144,35 LKR
  • Местна валута в Дубай: Местната парична единица е дирхам (AED). 1 дирхам = 100 филца. Курсът на дирхама към долара е фиксиран. 1 USD = 3.65 AED. Обмяна на валута може да се извърши в многобройните обменни бюра, които работят без комисионна. Няма рестрикции за внос или износ на местна и чуждестранна валута.
  • Пътуването като цяло не е подходящо за лица с ограничена подвижност!
  • Няма медицински и здравни изисквания, свързани с пътуването.
  • Няма медицински и здравни изисквания, свързани с пътуването.
  • Съгласно нота на Министерството на външните работи на Обединените арабски емирства от 20.03.2014 г., считано от 22 март 2014 г. българските граждани, приносители на обикновени паспорти, могат да пътуват за Обединените арабски емирства БЕЗ ВИЗИ В РАМКИТЕ НА 90 ДНИ ОТ ДАТАТА НА ВЛИЗАНЕ В СТРАНАТА. Паспортът трябва да бъде валиден минимум 6 месеца към момента на пътуването. Ако паспортът съдържа валидна или изтекла виза за Израел или входни и изходни печати от ГКПП на Израел, е възможно да Ви бъде отказано влизане или преминаване през страната.
  • Български граждани, планиращи пътуване до Шри Ланка до 30 дни, се нуждаят от предварително разрешение за влизане в страната. Кандидатства се по електронен път, при което агенцията оказва съдействие. Необходими данни: име на латиница по паспорт; номер, дата на издаване и валидност на паспорта; дата и място на раждане, националност; телефон, точен и пълен адрес. Полученото по електронен път положително становище на шриланкийските власти се представя на имиграционните власти след пристигане в страната, за да бъде положена виза. Паспортите трябва да са с валидност минимум 6 месеца след датата на влизане в Шри Ланка.
  • самолетен билет София - Дубай - София на авиокомпания "Wizz Air" с включени летищни такси, чекиран багаж до 20 кг и голям салонен багаж до 10 кг с размери 55x40x23см;
  • самолетен билет Дубай - Коломбо - Дубай с включени летищни такси на авиокомпания "Flydubai", чекиран багаж до 20 кг и малък салонен багаж до 7 кг и без включенa храна по време на полета;
  • 1 нощувка със закуска в хотел "Hilton Garden Inn Dubai Mall of the Emirates" **** (или подобен) в Дубай ;
  • ранно настаняване в Шри Ланка в хотел"Jie Jie Beach by Jetwing" ***** (или подобен) в Панадура;
  • 1 нощувка със закуска и вечеря в хотел "Jie Jie Beach by Jetwing" ***** (или подобен) в Панадура;
  • 1 нощувка със закуска и вечеря в хотел "Royal Kandyan Hotel" **** или подобен в Kанди;
  • 1 нощувка със закуска и вечеря в хотел "Sungreen Resort & Spa" **** (или подобен) в Хабарана;
  • 1 нощувка с вечеря в хотел "Pegasus Reef Wattala" **** (или подобен) във Ватала;
  • 1 нощувкa със закускa в хотел "Ramada Cornich Abu Dhabi City Center" 4* (или подобен) в Абу Даби;
  • описаните в програмата трансфери;
  • описаната туристическа програма в Шри Ланка с включени входни такси;
  • панорамна обиколка на Дубай с лицензиран местен екскурзовод на български език;
  • панорамна обиколка на Абу Даби с лицензиран местен екскурзовод на български език с включено посещение на голямата джамия "Шейх Зайед";
  • водач-преводач от България;
  • застраховка "Помощ при пътуване в чужбина" с асистанс и лимит на отговорност 30 000 EUR на Застрахователно Дружество Евроинс АД.
  • виза за Шри Ланка - Българските граждани се нуждаят от виза, за да посетят Шри Ланка. Виза може да се получи при пристигане в страната (туристическа виза с право на престой 30 дни) или от посолство на Шри Ланка. В България е акредитирано посолството на Шри Ланка във Варшава. Считано от 1 януари 2012 г. гражданите на всички държави, с които Шри Ланка има визов режим, в т.ч. България, планиращи краткосрочно пътуване до Шри Ланка с цел бизнес или туризъм,трябва предварително да се регистрират в електронна система за пътуване (Electronic Travel Authorization System- ETA) на следния официален сайт: http://eta.gov.lk/slvisa/. Полученото по електронен път положително становище на шриланкийските власти по регистрацията следва да бъде представено на имиграционните власти на Шри Ланка при пристигане в страната, за да бъде положена виза. В случай на получено отрицателно становище след регистрацията в ETA гражданите следва да не предприемат пътуване и да се свържат с консулския служител в най-близкото посолство на Шри Ланка. Електронната система за пътуване позволява заплащането на таксата за виза посредством електронно банкиране. Таксата може да бъде заплатена и при пристигане в Шри Ланка. За всички останали типове визи за Шри Ланка (за дългосрочни визи, за официални пътувания на притежатели на дипломатически и служебни паспорти и др.) българските граждани следва да кандидатстват в някое от посолствата на страната.
  • напитки по време на храненията, включени в цената;
  • държавна такса за напускане на Дубай: 35 AED (заплаща се лично на летището);
  • туристическа такса в Дубай за престой в хотел 4*: 15 AED или 4,50 USD на стая на вечер (заплаща се от туристите на рецепцията в хотела);
  • входни такси за други музеи, обекти и прояви, посещавани по желание;
  • градски транспорт;
  • бакшиши за екскурзовод / шофьор: 3-5 USD на турист на ден;
  • разходи от личен характер;
  • За лица над 65 г. автоматично се добавя доплащане за завишена застрахователна премия;
  • застраховка "Отмяна на пътуване" (Препоръчваме Ви сключването на тази застраховка!).
  • Пояснения:
    • Цената на екскурзията е калкулирана при валутен курс 1 USD = 1,7 BGN и цена на самолетен билет Дубай - Коломбо - Дубай 321 USD с включени летищни такси. При промяна на обменния курс с повече от 6% и/или цената на самолетния билет туроператорът си запазва правото да промени цената на екскурзията в съответната посока.
    • Авиокомпанията си запазва правото да променя полетното разписание.
    • По оперативни причини в салона на самолета могат да се превозват ограничени бройки ръчен багаж. Ако има твърде много багаж, може да се наложи вашият да бъде поставен в багажното отделение безплатно.
    • Места за допълнителните екскурзии могат да се гарантират при резервация и заплащане в офиса.
    • Програмата се потвърждава при минимум 12 записани туристи.
    • Часово време: София - 12 ч.; Коломбо - 15.30 ч.; Дубай - 13 ч. (лятно време) - 14 ч.
    • Часово време: София - 12 ч.; Дубай - 13.00 ч.;
    • Местна валута в Шри Ланка - Шриланкийска рупия (LKR)
    • Валутен курс: 1 € = 161 LKR; 1 $ = 144,35 LKR
    • Местна валута в Дубай: Местната парична единица е дирхам (AED). 1 дирхам = 100 филца. Курсът на дирхама към долара е фиксиран. 1 USD = 3.65 AED. Обмяна на валута може да се извърши в многобройните обменни бюра, които работят без комисионна. Няма рестрикции за внос или износ на местна и чуждестранна валута.
    • Пътуването като цяло не е подходящо за лица с ограничена подвижност!
    • Няма медицински и здравни изисквания, свързани с пътуването.
    • Няма медицински и здравни изисквания, свързани с пътуването.
    • Съгласно нота на Министерството на външните работи на Обединените арабски емирства от 20.03.2014 г., считано от 22 март 2014 г. българските граждани, приносители на обикновени паспорти, могат да пътуват за Обединените арабски емирства БЕЗ ВИЗИ В РАМКИТЕ НА 90 ДНИ ОТ ДАТАТА НА ВЛИЗАНЕ В СТРАНАТА. Паспортът трябва да бъде валиден минимум 6 месеца към момента на пътуването. Ако паспортът съдържа валидна или изтекла виза за Израел или входни и изходни печати от ГКПП на Израел, е възможно да Ви бъде отказано влизане или преминаване през страната.
    • Български граждани, планиращи пътуване до Шри Ланка до 30 дни, се нуждаят от предварително разрешение за влизане в страната. Кандидатства се по електронен път, при което агенцията оказва съдействие. Необходими данни: име на латиница по паспорт; номер, дата на издаване и валидност на паспорта; дата и място на раждане, националност; телефон, точен и пълен адрес. Полученото по електронен път положително становище на шриланкийските власти се представя на имиграционните власти след пристигане в страната, за да бъде положена виза. Паспортите трябва да са с валидност минимум 6 месеца след датата на влизане в Шри Ланка.

    Powered by Peakview.bg - B2B Туристически портал    




    Общи условия на “Ейнджъл Травел“ООД за организирани туристически пътувания и тяхната продажба на крайни клиенти – Потребители

    С настоящите Общи условия се определят взаимоотношенията между „Ейнджъл Травел” ООД с крайните клиенти – Туристи, по повод и във връзка с продажбата на туристически пътувания (ТП).

    Настоящите Общи условия (ОУ) имат задължителна сила за “Ейнджъл Травел” ООД и крайните клиенти –Потребители.

    Туристите удостоверяват това с подписа си на Договор за организирано туристическо пътуване, като същевременно с това им се предоставя и екземпляр от ОУ.

    I. ПРЕДМЕТ НА ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ

    1. Предмет на настоящите ОУ се явява продажбата на туристически пътувания – ТП (комплекс от основни и/или допълнителни туристически услуги по настаняване, транспортиране и хранене на Туристите, а също други услуги, в зависимост от целите на пътуването), предоставяни от Туроператора и оформени в туристически ваучер на Туриста. Конкретните условия на ТП и сроковете за неговото извършване се указват в Договор за организирано туристическо пътуване, туристически ваучер (издава се след извършено пълно плащане) и евентуално съставени или издадени други документи, които се явяват неразривна част от сключения договор.

    2. Туроператорът поема задължението да извърши необходимото, за да подготви, обезпечи и осъществи ТП.

    3. Записването на Туриста се извършва непосредствено в офисите на Туроператора. Конкретните желания на Туриста за срока на предоставяне, състава и категорията на услугите, включващи се в ТП, се отразяват в съответно съставените документи. Потвърждаването на възможността да се предоставят на Туриста желаните от него условия, се извършва от Туроператора. Информацията, предоставяна в офисите на Туроператора е актуална и се ползва с приоритет пред тази, която може да бъде почерпена от други информационни източници. Предоставената от Туроператора информация за организирани пътувания, без да е сключен ДОТП, е със срок на валидност 7дни, след което са възможни съществени промени.

    4. Стойността на ТП, съответстващ на желанието на Туриста, се определя за всеки конкретен случай в USD – щатски долари, € - евро и/или левове. Заплащането се извършва в левове по централния курс на БНБ в деня на плащането. Издаваният на Туриста ваучер се явява потвърждение на извършеното пълно плащане. Извършеното записване на Туриста за ТП обвързва Туроператора, за изпълнение на задълженията му, само след заплащане цялата сума на избраната програма.

    5. Съпроводителни документи към пътуването се явяват пътните билети, туристическите ваучери, застрахователната полица, препоръките за правилата на поведение и лична безопасност по време на извършването на ТП. Съпроводителните документи, оформени по установения ред, Туристът може да получи след предварителна договорка в офис на Туроператора или от негов представител непосредствено преди пътуване. В срок между 10 и 7 работни дни преди началото на пътуването е необходимо Туристът да посети офиса на Туроператора, в който е сключен договора,за да му бъде предоставена информацията по чл.32 от Закон за туризма (ЗТ). При записване в последния момент тя се предоставя при сключване на договора.

    6. Когато ДОТП е сключен чрез Туристически агент (Турагент), то последният предоставя на Туристите информацията по чл.чл.28, 29, 32, 33, 35 от ЗТ, включително друга такава, предвидена в законодателството ни. За информация, контакти, както и при евентуално възникнали проблеми и/или рекламации, по повод и/или във връзка с ТП, Туристите се обръщат на първо място към Турагента и само при невъзможност за разрешаването им към Туроператора.

     II. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ТУРИСТА

    7. Резервация се прави само след заплащане на депозит в размер определен от договора на човек за всички пътувания. Останалата сума се заплаща минимум 10 /десет/ работни дни преди датата на отпътуване. Туристът има право да извърши временна резервация, чрез попълване на резервационна бланка за ТП, включително по телефона. В такъв случай, тя се пази до 2 работни дни, след което трябва да бъде потвърдена, чрез плащане на депозит. ДОТП обвързва “Ейнджъл Травел” ООД за изпълнение на задълженията му само при препотвърждаване от Туроператора на направената временна резервация, в рамките на два работни дни, както и при извършване на пълно плащане в срок. Междувременно подписан договор се приема, че е сключен под отлагателно условие, с оглед очакваното потвърждение, а в случай, че липсва такова, Туроператорът предлага други възможности, които Потребителят може да приеме или откаже, без да дължи неустойка или обезщетения.

    8. Туристът има всички права, предвидени в ЗТ, включително да приеме или да се откаже от договора, без да дължи неустойка или обезщетения, когато Туроператорът направи значителна промяна в някоя от съществените клаузи на договора. Ако измененията на ТП, осъществени до неговото начало, са писмено съгласувани между страните, то претенции по изменението на условията на тура Туроператорът не приема и не носи отговорност. В тези случаи влизат в сила условията, изложени в точка 27 от настоящите ОУ.

    9. Туристът е длъжен да окаже пълно съдействие на Туроператора, включително като представи необходимите документи, за осъществяването на ТП.

    10. Туристът е в правото и задължението си да се запознае подробно с валутно-митническия режим и условията за напускане/влизане в Р България. Турист под 18 годишна възраст, пътуващ с един от родителите или без родител, задължително трябва да притежава и представи на граничните власти пълномощно, удостоверяващо съгласието на другия родител или родителите, респективно попечителите, за пътуване зад граница.

    11. Туристът е длъжен да заплати стойността на ТП в уговорените срокове. Туристът е длъжен да заплаща допълнителните услуги, невлизащи в стойността на туровете, отделно.

    12. За сведение на Туристите системата “all inclusive“ (AI) включва: Три основни хранения (закуска, обяд, вечеря); междинни закуски в зависимост от програмата на хотела; безплатни, безалкохолни напитки – чай, кафе, сокове, в часови зони по програмата на хотела; слабоалкохолни и алкохолни напитки, като: бира, вино и алкохолни напитки с градус над 30 град. -местно производство; свободен достъп до плажа и басейните на хотела, ако хотелът разполага с такива, ползване на плажни съоръжения като: шезлонг, чадър, безплатен достъп до основни спортни съоръжения, според програмата на хотела ( тенис кортове, площадки за спортни игри, фитнес и др.). Системата “ultra all inclusive“ (UAI), в допълнение на услугите изброени в раздел “all inclusive“, включва: разширен, безплатен достъп до спортни и развлекателни съоръжения на територията на хотела според програмата му (билярдни маси, шахматни маси, боулинг зали и др.); разширен, безплатен достъп по часови пояси в заведенията за хранене и питейните заведения на територията на хотела (ресторанти, барове, дискотеки и др.); разширен избор на безалкохолни и алкохолни напитки, включително чуждестранно производство. При всички случаи, в зависимост от програмата на хотела, са възможни известни различия с описаното.

    13. Туристът е длъжен да спазва изискванията за лична профилактика на инфекциозните и паразитни заболявания.

    14. Туристът има право, в месечен срок преди началото на ТП, да прехвърли своите права и задължения по договора на трето лице, като уведоми писмено в тридневен срок Туроператора и остава солидарно отговорен за всички произтичащи задължения. В тези случаи, наред с други възможни разходи, се дължи на Туроператора административна такса за прехвърлянето, в размер на действителните разходи, но не по-малко от 30 лв.

    15. Лицето, подписало ДОТП, представлява интересите на всички Туристи, чиито имена фигурират в договора, като отговаря за техните лични данни, а така също за изпълнение на всички задължения по договора, както и подпомага 3-те лица да окажат съдействие за провеждане на ТП.

    16. С подписването на ДОТП Туристът декларира, че преди сключването на договора, Туроператорът му е предоставил достатъчно информация за паспортния и визовия режим и сроковете за получаване на необходимите документи, както и информация за медицинските и санитарните изисквания в страната/ите, в която/които ще пребивава, а така също, че са му дадени препоръки за правилата на поведение и лична безопасност по време извършването на ТП.

    III. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ТУРОПЕРАТОРА

    17. Туроператорът не гарантира получаването на виза, а поема само задължението да осигури необходимите формуляри и внесе исканите от Туриста документи пред компетентните органи и служби, включително като извършва уведомяване за необходимостта от интервю. Туристът отговаря за редовността и точното оформление на своя задграничен паспорт по време на ТП.

    18. Туроператорът извършва медицинско застраховане /МЗ/ на Туриста, заминаващ извън пределите на Република България, което е валидно за времето напребиваване в чужбина за периода, посочен в договора. Застрахователят осигурява покритие за неотложна медицинска помощ поради внезапно заболяване или злополука на застрахованото лице по време на пребиваването му в чужбина за периода, посочен в договора, а също така се извършват плащания и в случай на злополука или трайна инвалидност. Разходите, свързани със застраховането, се включват в стойността на ТП. Туристът е в правото и задължението си да се запознае подробно с предоставената му застрахователна полица. МЗ съдържа особености по отношение на малолетни и възрастни лица! Отговорността за предоставените медицински услуги се поема изцяло от застрахователната компания. По желание на Туриста, срещу допълнително заплащане, се сключва застрахователен договор – на по-високо ниво (с/без Аssistance) или за покриване на разходите в случай на загуба на багаж, или в случай на отказ от пътуване от страна на Туриста и на разходите за съдействие, включително при репатриране, както и за случаите на злополука, болест или смърт.

    19. Туроператорът извършва настаняването в превозното средство, по реда на записването. Изключения са възможни при инвалиди, бременни жени, с оглед на възрастта, здравословното състояние на Туриста и други подобни.

    20. Туроператорът установява цените и всички останали условия на продаваните ТП и своевременно предприема необходимите мерки за известяването на техните изменения. Туроператорът има право да променя крайната цена в договора, когато след сключването му се променят с не по-малко от 3% компоненти, участващи във формиране стойността на съответната екскурзия (превоз, хотел, ресторант, курсови разлики и т.н.), както и при промяна на летищните такси. Цената се променя пропорционално на извършеното поскъпване, като Туристът се уведомява своевременно за това. Туроператорът може да променя по всяко време сроковете и програмата на ТП, с оглед обезпечаване безопасността на туристите.

    21. В случай на несвоевременно заплащане, Туроператорът има право по свой избор да изменя условията на ТП или да анулира извършената резервация, включително като развали договора, със съответните последици, предвидени в договора и Общите условия.

    IV. ЦЕНИ, УСЛОВИЯ, РЕД И НАЧИН ЗА РАЗПЛАЩАНИЯ

    22. Разплащанията за предоставените по настоящия договор туристически турове се извършват от Туриста в левове: В левовата равностойност на $ - USA (щатския долар) или € евро, по официалния курс на БНБ към деня на плащането. В случай на растеж на курса на $ - USA (щатския долар) или € евро към лева, по официалния курс на БНБ с повече от 1% (един процент), Туроператорът си запазва правото да изменя цената по ДОТП. Заплащането се извършва в офис на Туроператора, респективно Турагента, в същия или най-близкия град или по банков път – банкови сметки: УНИКРЕДИТБУЛБАНК , , BGL – BG39 UNCR 7000 1520 3468 13 , EURO – BG72 UNCR 7000 1520 3468 98, BIC: UNCRBGSF

    23. В случай на неспазване от Туриста на сроковете за заплащане на предоставените от Туроператора ТП, се дължи неустойка в съответствие с т.27.

    V. УСЛОВИЯ ЗА ИЗМЕНЕНИЕ, АНУЛИРАНЕ НА ТУРИСТИЧЕСКИТЕ ТУРОВЕ, РАЗВАЛЯНЕ И ПРЕКРАТЯВАНЕ ДЕЙСТВИЕТО НА ДОГОВОРА

    24. В изключителни случаи, във върховия период на туристическия сезон, Туроператорът може да извършва замяна на хотела, указан в издадените документи, с хотел от същата или по-висока категория, по същата дестинация, без промяна на общата цена .В тези случаи Туристът се информира веднага, след извършването на съответната промяна.

    25. Двете страни са в правото си да поискат изменение или разваляне на сключения индивидуален договор до началото на ТП в следните случаи: - Ако не могат да бъдат обезпечени уговорените от страните състав и качество на услугите, включващи се в ТП - Ако не се набере минималният брой туристи в група, необходим за осъществяването на ТП - Непредвиден ръст на транспортните тарифи, въвеждането на нови или повишаването на действащите ставки на данъци и налози, рязкото изменение курса на националната валута; При положение, че не се набере минимален брой туристи /само ако е указан в съответната оферта/, на Туриста се предлага допълнително заплащане за индивидуално пътуване, преориентиране за друга група или маршрут, а в срок до 14 дни преди началото Туроператорът, след като уведоми потребителя, има право да отмени пътуването, като възстановява цялата сума, без да се дължат взаимни неустойки и/или обезщетения.

    26. Ако са налице условията по т.24, но страните не постигнат съгласие за съответни изменения и допълнения в договора /включително ТП/, то договора автоматически прекратява своето действие, а на Туриста се връщат заплатените от него суми.

    VI. НЕУСТОЙКИ И ИМУЩЕСТВЕНА ОТГОВОРНОСТ НА СТРАНИТЕ

    27. При отказ на Туриста от ТП по причини, които не са свързани с неизпълнение от Туроператора на неговите задължения, то внесената сума се възстановява изцяло, в срок от три работни дни, като от нея се удържат/могат да бъдат претендирани следните неустойки, в процент от пълната стойност на ТП: - Повече от 3 месеца преди датата на пътуване – 0% процента; - От 3 месеца до 30 дни – 20% /двадесет/ процента; - От 29 до 16 дни – 30% /тридесет/ процента; - От 15 до 8 дни – 70% /седемдесет/ процента; - По-малко от 7 дни до началото на ТП – 100% /сто/ процента; Незаплащането в срок на пълната стойност на избраното ТП се счита за отказ на Туриста с предвидените в тази точка последици.

    28. Часовете, свързани с пътувания и различни други мероприятия са ориентировъчни, като в зависимост от разстоянията и ситуацията са възможни промени, за които Туристите се уведомяват своевременно. Туроператорът не носи отговорност за изменението на летището за излитане, времето на полета, замяната на типа самолет, извършени от авиокомпанията. Аналогично се прилага разпоредбата и в случаите, когато се използва друг вид транспорт. При извършването на чартърни полети до различни дестинации, предвид спецификата им, е възможно и по-често срещано, промяна в часовете на полетите. В тези случаи Туроператорът не носи никаква отговорност.

    29. В случай на нарушение от Туристите на действащите правила на пътуване, регистрация или превоз на багажа, причинените вреди на имуществото на превозвача или нарушаването на правилата на престоя в хотелите и несъблюдаване законодателството, на която и да е страна от програмата, включително Р.България, както и при неуважително отношение към социалния строй, обичаите, традициите, религиозните вярвания, несъблюдаването на правилата за лична безопасност, то отговорността се носи изцяло от съответното лице нарушител, като санкциите се заплащат от виновните лица в целия им размер.

    30. Ако с решение на властите или отговорни лица на Туриста е отказана възможността да напусне или влезе в която и да е страна от програмата, а също, възможността за превоз или престой в резервиран хотел, по причини на: - Отсъствие на необходимите документи или тяхното неправилно оформяне; - Нарушения на законодателството, традициите и обичаите, включително причиняването безпокойство на останалите хора; - Състояние на алкохолно опиянение или нарушението на други правила и разпоредби, свързани с общественото поведение; - Други, свързани с акт, действие или бездействие, на компетентни или оторизирани лица или органи, в съответната държава, Туроператорът не отговаря за превоза и/или престоя в хотела. Туроператорът не носи отговорност и в случаите, когато поради обстоятелствата, изложени по-горе, се е достигнало до закъснение, с повече от 30(тридесет) минути на пътуващата група, вследствие на което ТП е било осъществено, изцяло или частично, без съответния турист. В този случай стойността на туристическата услуга на Туриста не се връща, като последният заплаща всички допълнителни разходи, възникнали попричина на неговото незаконосъобразно и/или неморално /неетично/ поведение.

    31. В случай, че Туристът не се яви в часа и мястото за начало на ТП или прекрати по свое желание тура през времетраенето му, той няма право дапретендира за възстановяването на каквито и да е суми. В този случай, клиентът сам урежда заминаването и/или завръщането си.

    32. В случай, че ТП не може да бъде осъществено или се прекъсне по вина на Туриста, като за извършването му се изисква издаването на каквато и да е виза или други необходими, респективно разрешителни документи, то, в допълнение към санкцията на т.27, настъпва следната отговорност: -Ако документите на Туриста не се занесат в оторизираните дипломатически служби, стойността на услугите по оформянето на визата се връщат изцяло; - Ако към момента на отказ от ТП визата е поставена в паспорта, стойността на услугите по оформянето на визата не се връщат; - Ако на Туриста е отказано получаването на виза по независещи от Туроператора причини, стойността на услугите по оформянето на визата се връщат, като се удържа стойността на консулския сбор;

    33. Туроператорът не носи отговорност за настъпили усложнения в провеждането на мероприятието /напр.: непотвърдени резервации за полети и хотели/ при промяна по желание на Туриста на първоначалните условия на пътуването /маршрут, времетраене, часове на полети, дати на пътуване и т.н./ в границата от 30 дни преди датата на заминаване.

    34. Туроператорът не носи отговорност за промяна в датата на отпътуване вследствие закъснение при издаване на виза или за промяна в маршрута вследствие отказ при издаване на виза за някоя от страните на пътуването.

    35. Туроператорът не отговаря за багажа на Туриста (изчезване, загубване, повреждане и т.н.), нито за неговото съдържание, както и не компенсира стойността на услугите, за които Туристът е могъл, но не се е възползвал.

    36. Туроператорът не носи отговорност и не обезщетява вреди за събития, които са вследствие свободния избор на туристите за прекарване на времето си/екскурзии, посещения на музеи, забележителности и т.н./.

    37. Отговорността на Туроператора пред Туриста е ограничена до списъка от услуги, уговорени в ТП. В случай на непредоставяне на услуги или изменения на техните условия, на Туриста се връща разликата до стойността на обслужването, изключвайки самолетния билет, застрахователните полици и стойността на услугите на трети лица. При възникване на извънредни ситуации Туристите са длъжни да се придържат към поведение и извършването на действия и/или бездействия, така че да бъдат направени минимални разходи, свързани с престой или пътуване до мястото на започване на ТП. Сумата, изплащана от Туроператора в качеството си на обезщетение за вреди, не може да превишава стойността на ТП. При наличието на международни договори, в сила за Република България, отговорността за вреди се ограничава до предвидения там размер, съгласно разпоредбата на чл.40, ал.2 от ЗТ, но не повече от стойността на ТП.

    VII. РЕКЛАМАЦИИ

    38. В случай на неточно изпълнение на договора, установено по време на пътуването или престоя, Туристът е длъжен незабавно, а при обективна невъзможност – при първа такава, да уведоми и запознае Туроператора с възникналия проблем, с оглед своевременното оказване на съдействие.

    39. Всички рекламации трябва да бъдат отбелязани на мястото, където е станало произшествието, като се състави констативен Протокол, подписан от представител на приемащата туристическа агенция, администрацията на обекта, предоставящ туристическата услуга и самия Турист, а при необходимост и други лица, компетентни или оторизирани да удостоверят съответните факти и обстоятелства.

    40. Рекламации на Туриста по повод предоставеното качество и изпълнението на ТП, трябва да се извършат пред Туроператора в продължение на 7 (седем) дни от момента на завършването на ТП.

    41. Рекламацията се извършва от Туриста в писмен вид, с прилагането на съответни доказателства за обосноваността на твърденията и исканията, а също други, имащи отношение към случая документи. Правото на рекламация и/или претенция се упражнява само от засегнато лице, включително при договор в полза на трето лице. Туроператорът може да изисква допълнителни писмени или други видове доказателства, включително обяснения на засегнатите лица, свързани със съответния казус. Туроператорът разглежда получената рекламация в течение на месечен срок, считано от датата на получаване, респективно пълното комплектоване, на подадената рекламационна преписка.

    42. За рекламации, подадени от Туриста, при нарушаване на ОУ, Туроператорът не пристъпва към разглеждането им и не носи отговорност. В тези случаи Туристът носи самостоятелна имуществена отговорност и няма право на каквито и да е претенции, предявяване на регресни права или искания към Туроператора. Извършването на рекламация е предпоставка за търсенето на отговорност пред компетентните органи.

    43. Всички спорове между страните се разрешават от тричленен състав на Арбитражен съд при Стопанска асоциация – град Пловдив като се прилагат българското материално и процесуално право.

    VIII. ФОРС-МАЖОР

    44. Туроператорът се освобождава от отговорност за неизпълнение или ненадлежно изпълнение на поетите от него с договора задължения, ако това неизпълнение се явява вследствие действието на обстоятелства на непреодолима сила, възникнала след сключването му.

    45. Към обстоятелства на непреодолима сила в частност се отнасят: пожар, стихийни бедствия, военни операции от всякакъв характер, епидемии, актове на законодателната и изпълнителната власт, изменението на митническите и погранични правила, препятстващи изпълнението на задълженията, изменението на имиграционната политика, други обстоятелства извън разумния контрол на Туроператора. Срокът за изпълнение на задълженията му се отлага съразмерно на времето, в течение на което ще действат такива обстоятелства. Ако тези обстоятелства продължат повече от 7 дни, Туроператорът има право да се откаже от изпълнението на задълженията си по настоящия договор и в този случай Туристът няма да има право на обезщетение за претърпените или възможни загуби, пропуснати ползи и/или други вреди.

    46. Туроператорът е длъжен за настъпването и прекратяването на обстоятелствата, препятстващи изпълнението на задълженията му, своевременно да извести Туриста.

    47. При наличие на форсмажорни обстоятелства, поради които не може да бъде осъществено или продължено ТП, и настъпили след пълно или частично заплащане на ТП от страна на Туроператора на своите контрагенти, Туроператорът се задължава да изплати на Туриста сума,равностойна на възстановената от партниращия контрагент (туроператор, хотелиер, превозвач и т.н.) в 10 дневен срок от получаването и.

    48. Надлежно доказателство за наличието на указаните по-горе обстоятелства и тяхната продължителност ще служат документите, издавани от съответните компетентни органи.

    IX. ДРУГИ УСЛОВИЯ

    49. Всички уведомявания, съобщения и кореспонденция между страните се извършват в офиса на Туроператора, където е сключен договорът, респективно -посочените от Туриста адрес, телефон или e-mail.

    50. Всички изменения и допълнения между “Ейнджъл травел” ООД и Туриста, в допълнение към сключения договор, се оформят в писмен вид, с подписи на страните или техни упълномощени представители. Настоящите Общи условия за организирани туристически пътувания /ОУОТП/ и тяхната продажба на крайни клиенти –Потребители (Туристи) са приети и одобрени от УПРАВИТЕЛЯ на “ЕЙНДЖЪЛ ТРАВЕЛ” ООД и влизат в сила от 01 Януари 2012г.

    УПРАВИТЕЛ:............................... ТУРИСТ:..................................

    БАНКОВИ РЕКВИЗИТИ

    Титуляр: Ейнджъл Травел ООД
    Банка: Уникредит Булбанк
    IBAN: BG72UNCR70001520346898 - в Лева
    BIC: UNCRBGSF

     

     

     

       

       

       

       

    Сподели с приятели

    Последвайте ни

    АБОНИРАЙ СЕ ЗА БЮЛЕТИНА